loader

Şirket Profili

Dünyada önde gelen 50 MARKANIN Temsilciliği

1949 yılında ticaretin kalbi Tahtakale’de temelleri atılan Semak 75 yılı geride bırakarak, başta Avrupa Birliği ülkeleri olmak üzere, İtalya, Almanya, İspanya, Fransa, Belçika, Hollanda, İsviçre, Amerika ve Çin’den gerçekleştirdiği ithalat ile alanında dünyada önde gelen 50 markayı Türkiye’de başarı ile temsil etmektedir.

1970 yılından beri Dünyaca ünlü İtalyan menşeli Oleo-Mac, 1997 yılından beri Oregon, 1998 yılından beri İsviçre menşeli Felco, 2015 yılında İtalya menşeli Campagnola ve daha birçok markanın Türkiye’deki yetkili ve tek distribütörü olan Semak, başarı ile temsil ettiği markaları Türkiye’nin her bir noktasına üstün kalite ve güvenilirlik ulaştırıyor.

Türkiye Genelinde Yaygın Bayi ve Servis Ağı

Türkiye’nin 7 bölgesinde yaklaşık 1.000 Satış Noktası ve 750 Yetkili Bayisi ile tüketicisine hizmet veren Semak, yaklaşık 1.000 ana kalemin yer aldığı ürün gamıyla geniş bir pazara hitap etmektedir. Amatör, hobi, yarı profesyonel ve profesyonel olmak üzere; ormancılık, tarım, bahçe makine ve donanımları konusunda neredeyse tüketicilerin tüm ihtiyaçlarına cevap verebilmektedir.

Semak; bayileri kanalıyla tüketiciyle buluşturduğu ürünlerin satış sonrası hizmetlerini ise, Türkiye genelinde en uç noktalara kadar yayılan 500’den fazla Yetkili Servis noktası ile sağlamaktadır.

Geniş Yedek Parça Stoğu Dünyanın Sayılı Örneklerinden

Pazara sunduğu ürünlere ilişkin geniş aksesuar ve yedek parça stoğu dünyada sayılı örneklerdendir. Temsilcisi olduğu markaların yanı sıra; aynı gruplar dahilinde pazarda var olan diğer marka ürünlerin aksesuar ve yedek parçaları konusunda da eşsiz çeşitlilikte verdiği hizmetle, yedek parça konusunda piyasada oldukça iddialıdır.

Satış Sonrası Hizmet Anlayışında Öncü Yaklaşım

Her alanda olduğu gibi satış sonrası hizmet konusunda da müşteri memnuniyeti ve mutluluğunu esas alan Semak, 2 yıl garanti ile pazara sunduğu ürünlere, ürünün kullanım ömrü boyunca bayi ve servisleri ile birlikte desteğini sürdürmektedir.

Kendi bünyesindeki ileri test ve kontrol donanımlarından kurulu “Satış Sonrası Hizmetler Birimi”, Semak’ın ülke genelindeki servis birimlerini desteklemekte ve denetlemektedir.

İthal ettiği ürünlerin Türkiye koşullarına uygunluğunun en üst düzeyde sağlanması amacı ve “Ürün Geliştirme” anlayışıyla; bayi ve servislerden gelen geliştirme talepleri doğrultusunda yürüttüğü öncü çalışmalarla sektöründe dikkat çekmektedir.

 
Kalite ve Güvenlikten Ödün Vermeyen Hizmet Anlayışı

Temsilcisi olduğu markaların pazarda taklit edilmeye çalışılıyor olması, Semak’ın kalite anlayışında doğru yolda ilerlediğinin bir göstergesi denebilir.

Ürünlerinin güvenliğinin; Avrupa Birliği’nin Makine Emniyeti Direktiflerine ve aynı paraleldeki Türk Kanun ve Yönetmeliği’ne uygunluğunu, çeşitli test ve deney raporlarıyla belgelemektedir.

2017 yılında Kocaeli’nde vergi mükellefleri arasında yüksek kurumlar vergisi tahakkuk eden firmalar arasında ilk 100’de yer almıştır.

Türkiye’nin saygın kuruluşlarından alınan ödüllerle de başarıları tescillenmektedir.

Yasal Mevzuat Her Daim Ana Kılavuzu

Semak için yasal mevzuat; geçmişten gelen ticari etiği ve kültürünün bir gereği olarak, tüm projelerde ve yeni uygulamalarda her zaman ana kılavuz olmuştur. Yeni tüm uygulamaların yasalara uygunluğu olmazsa olmaz en temel şarttır. Müşteri memnuniyeti sağlanırken, yasaların müsaade ettiği sınırlar dahilinde kalmak, katı bir kural ve disiplin olarak esas alınmaktadır.

Gelişmiş Teknolojik Altyapı

Kurumsal yapısının da gereği olarak, teknolojik gelişmelerin yakın takipçisi Semak; 2019 yılında yenilediği teknolojik altyapı sayesinde bayileri ile ilişkilerini mesafeden bağımsız hale getirmiştir. Semak için hem yeni web sitesi hem de bayi/servis portali, kapsamı bakımından iletişimini dijitalleşen çağa uyarlama adımıdır.

Satış ve satış sonrası hizmet süreçlerinde faydalanılan son teknoloji uzaktan kontrol sistemi; ihtiyaçların doğru anlaşılmasının yanı sıra; internet hızında ve en doğru çözümlerin sunulabilmesi imkanını doğurmuştur.

Bayi Portali (b2b) aracılığıyla sisteme doğrudan bağlanılabiliyor olunması, bayilerin güncel stok bilgilerine her an ulaşabilmesini ve 360 derece bilgi akışını sağlarken, Semak, bayilerine özel duyuru ve bilgilendirmelerde bulunabildiği bu platformla en iyi hizmeti sunmayı amaçlamaktadır.

Dijital dönüşümü yakından takip ederek canlı raporlama sistemi ile tüm süreçler dinamik bir yapıya oturtulmuş olup, içinde bulunulan durumun güncel olarak anında raporlanabilmesi imkanı hızlı aksiyonlar alınabilmesine olanak tanımaktadır.

Bilgi ve tecrübe, mevcut teknolojik altyapı ile birleşerek; maksimum bayi ve tüketici memnuniyeti sağlanması, yüksek kalitede ve hızlı iletişim kurulması, yalın bilgi paylaşımı ve yıllardan beri süre gelen güvenilirlik daha da güçlendirilmiştir.

Çevre Duyarlılığıyla İnşa Edilmiş Bir Hizmet Binası

Semak, gelişen yatırımları, sürekli artan iş hacmi, iş ortaklarına ve çalışanlarına verdiği değer ile doğru orantılı olarak; Gebze’de 15.000 m² açık, 10.000 m² kapalı alana kurulan çevreci Merkez Binası’nı bünyesine dahil etmiştir.

Semak’ın çevre hassasiyeti temellerine dayalı olarak inşa edilen binasının; ısıtma-soğutma, aydınlatma ve bilgisayar altyapısında tamamen çevreci ve son teknoloji sistemler tercih edilmiştir.

Bugüne kadar her zaman çevre bilinciyle ilerleyen Semak; topraktan filizlenen logosuyla da bu bilinci vurgulamayı hedeflemiştir.